نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و کرج

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و کرج

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱
تیر

آموزش نقاشی و رنگ آمیزی دیوار

فوت و فن های نقاشی دیوار و تمامی سطوحی که نیاز به رنگ شدن دارند را در ادامه مطلب دنبال کنید.
اگر علاقه دارید که به طور مستقیم در بخشی از امور مربوط به دکوراسیون منزل شرکت کنند،بد نیست کار را از نقاشی دیوارها یا سطوح مورد نظر خود شروع کنید.
با رنگ نه تنها می‌توانید با هزینه کمتر جلوه بهتری به مبلمان قدیمی ببخشید،بلکه زمانی که کار برایتان مشکل بود،رنگ قسمتی خراب شد و یا به هر دلیل دیگری از ادامه کار دست کشیده اید یا از نتوانستید به خوبی کار نقاشی را انجام دهید،می توانید از نقاشان حرفه ای کمک بگیرید و مطمئن باشید که هزینه آن- یا ضرر دوباره کاری- به اندازه سایر امور دکوراسیون بالا نخواهد بود.

نقاشی پایتخت

نکاتی که در رنگ آمیزی خانه باید بدانید

توجه داشته باشید که رنگ خوب و یکنواخت مخلوط شود،دارای غلظت کافی باشد و در هر مرتبه رنگ آمیزی،جهت حرکت قلم مو یا غلتک باید یکنواخت باشد به این صورت نباشد که یک قلم از بالا به پایین و قلم بعدی از چپ به راست حرکت کند.برای پوشش بهتر،یک بار رنگ از یک جهت و بار بعدی عمود بر آن اجرا می شود.
آغاز فصل تابستان بهترین زمان برای رنگ آمیزی خانه و تغییر دکوراسیون منزل است،چرا که شما می توانید در و پنجره ها را باز بگذارید تا رنگ هرچه سریعتر خشک شود و بوی آن باعث آزار اهالی خانه نشود و یا اینکه می توانید از رنگ های بدون بو از جملهرنگ مولتی کالر و یا رنگ بلکا نیز استفاده کنید و توجه کنید که باید حتما از متخصصین در زمینه رنگ های دکوراتیو کمک بگیرید.در ادامه رنگ کردن دیوارها را به صورت گام به گام به شما آموزش می دهیم و قول می دهیم که تا پایان کار در کنارتان باشیم.

انتخاب پرداخت (لایه بیرونی رنگ)

اول نوع پرداختی را که می خواهید انتخاب کنید.پرداخت تخت و مسطح برای دیوارها رایج تر است.با این حال،برخی از افراد پرداخت براق یا پوست تخم مرغی را ترجیح می دهند.پرداخت نیمه براق معمولا روی trim کار می شود.رنگ های درخشان برای آشپزخانه و حمام مناسب می باشند به دلیل اینکه به آسانی تمیز می شوند،اما با این حال این رنگ ها نقص های روی دیوار را به راحتی نشان می دهند.با هر نوع پرداختی،به اندازه کافی زمان بگذارید تا کار تکمیل بشود،برای یک اتاق متوسط تقریبا چهار روز زمان با احتساب زمان خشک شدن،لازم است .

رنگ را به آرامی خالی کنید

یک جعبه مقوایی را پهن و صاف کنید و آن را زیر قوطی رنگ بگذارید تا رنگ روی کف اتاق نریزد.با یک تکه چوب،رنگ را به هم بزنید و بعد مقداری از آن را در یک ظرف پلاستیکی کوچک تر بریزید تا نصف ظرف پر شود.

فرو بردن قلم مو در رنگ

قلم مو را حدود ۵ سانتیمتر در رنگ فرو کنید.بعد آن را به کنار قوطی رنگ بزنید تا رنگ اضافی روی قلم مو باقی نماند.این کار برای جلوگیری از چکه نکردن رنگ می باشد.

شروع کار رنگ آمیزی

قسمتی از یک گوشه یا حاشیه را با استفاده از قلم موی کج ۵ سانتیمتری رنگ بزنید.برای جلوگیری از ایجاد رگه در موقع خشک شدن،هر بار فقط بخش های کوچک حدود ۱ متر را انتخاب کنید.

استفاده از غلطک

نقاشی پایتخت

مقداری از رنگ را درون مخزن غلطک بریزید.یک طرف غلطک را داخل مخزن ببرید،سپس آن را جلو و عقب ببرید تا کاملا رنگ را به خود جذب کند ولی در حدی که چکه نکند.یک ناحیه V شکل حدود ۶۰ سانتی متری را روی دیوار بدون بلند کردن غلطک،رنگ بزنید.این قسمت را با حرکت های عمودی محکم پر کنید.این عمل باعث می شود که همه جا به طور یکسان رنگ بخورد.این کار را از بالا به پایین تکرار کنید تا همه دیوار کامل رنگ بشود.

نقاشی پایتخت

رنگ زدن درب

همه قطعات متصل به در را از آن جدا کنید.سپس سطح در را سنباده زده و بتونه کاری کنید.با یک غلطک ۷۵ سانتی متری،قسمتی از در را رنگ بزنید و سپس بلافاصله با قلم مویی بزرگ بر روی آن بکشید.به همین ترتیب ادامه بدهید تا تمام سطح در را رنگ بزنید.و بعد از آن به سراغ چهارچوب در بروید.

رنگ زدن حاشیه ها و ستون ها

نقاشی پایتخت

یک شب صبر کنید تا رنگ دیوارها به طور کامل خشک بشود.به همین شکلی که در تصویر آمده نوار چسب دار مخصوص را بالای حاشیه قرار بدهید تا هنگام رنگ آمیزی،رنگ پخش نشود.حالا با یک قلم موی ۵ سانتیمتری حاشیه را رنگ بزنید.

رنگ کردن پنجره ها

برای ناحیه های وسط با یک قلم موی ۵/۲ سانتیمتری و کناره های چهارچوب را با یک قلم موی ۵ سانتیمتری،رنگ بزنید.

پاک کردن رنگ های اضافی

برای پاک کردن رنگ های اضافی که به زیر چسب نفوذ کرده است،یک تیغ صورت تراشی را با مایع شیشه پاک کن لیز کنید،و به وسیله آن به آرامی تکه های اضافی رنگ را ببرید و پاک کنید.

نگهداری رنگ اضافی باقیمانده

رنگ های که باقیمانده است را درون یک ظرف پلاستیکی بریزید و در آن را محکم ببندید تا مانع از نفوذ هوا به داخل ظرف شود و در نتیجه رنگ خشک نشود.بر روی هر ظرف برچسبی بزنید که نشان دهنده اتاقی باشد که در آن به کار رفته است و آن ها را در جایی مشخص برای مصارف بعدی قرار بدهید.

شستن قلم موها

هر یک از قلم موها را زیر جریان آب نیمه گرم بگیرید.بعد کمی مایع ظرفشویی به آن ها بزنید و دوباره بشویید.با یک فرچه یا شانه فلزی رنگ های خشک شده را از قلم مو جدا کنید.قلم موهای شسته شده را در دستمال کاغذی حوله ای بپیچید و به صورت افقی در گوشه ای بگذارید تا کاملا خشک شوند.

در آینده به شرح تکنیک های کاربردی در هنگام نقاشی انواع سطوح مختلف خواهیم پرداخت.

 همچنین بخوانید: انواع تکنیک های پتینه برای تغییر دکوراسیون دیوار

گروه نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

  • naghashi paietakht
۲۸
تیر

از رازهای تکمیل زیبایی فضای داخلی آشپزخانه فنگشویی و رعایت نکات مهم در انتخاب رنگ کابینت و قسمت های دیگر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد.

با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با اصول و قواعد فنگ شویی آشپزخانه آشنا شوید.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

فنگ شویی آشپزخانه

اصول فنگ شویی و انتخاب رنگ مناسب در دکوراسیون داخلی

آشپزخانه مهم ترین قسمت خانه یا به عبارتی قلب خانه است به خصوص در زمینه فنگ شویی.وقتی بخواهید آشپزخانه خود را طراحی کنید یا در آن تغییراتی به وجود آورید با استفاده از فنگ شویی امکان ایجاد فضایی رضایت بخش که ضامن تندرستی و سلامت شما باشد را دارید.رنگ های آشپزخانه با استفاده از فنگ شویی مهم ترین مسئله برای ایجاد یک آشپزخانه آرام و پرکاربرد است که موفقیت سرآشپز را تضمین خواهد کرد.سفید، آبی، سبز، بژ، زرد،قرمز و نارنجی از مهمترین رنگ های مورد استفاده در آشپزخانه در سبک قفنگ شویی است. اما نحوه به کار بردن آن ها بسیار مهم است.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

قوانین فنگ شویی آشپزخانه و نکاتی که باید رعایت کرد

سفید یکی از جمله رنگ هایی است که به طور معمول در بیشتر آشپزخانه ها به کار می رود.بنابراین اگر شما می خواهید از فنگ شویی در ترکیب رنگ دکوراسیون کمک بگیرید برای شروع از رنگ سفید استفاده کنید.رنگ سفید سمبلی از پاکی و تمیزی است در مکانی که خوراک خود را آماده می کنید و استفاده از این رنگ در آشپزخانه بسیار معقولانه خواهد بود.سفید با بیشتر رنگ ها ایجاد هماهنگی می کند.و می توان با اضافه کردن رنگ های گرم آن را از حالت خشک و بی روحی خارج کرد.به عنوان مثال برای دیوارها و کابینت ها رنگ سفید و روی کابینت ها،پیشخوان و دیوار پشت سینک رنگ های گرم به کار ببرید.
تناژهای بی رنگ همچون خاکی،کرم، بژ و از این قبیل رنگ ها برای آشپزخانه بسیار مناسب می باشند.قوانین فنگ شویی اینگونه توصیف می کند که این رنگ ها به لوازم منزل ثبات و استحکام می بخشند و یک فضای گرم،آرام و بسیار رضایت بخش برای شما ایجاد خواهد کرد.این رنگ ها خیلی خوب با رنگ های دیگر هماهنگ می شوند و فضای آرامی را به همراه خود به ارمغان می آورند.

همچنین بخوانید: 20راه مختلف برای استفاده از روان شناسی رنگ ها

رنگ زرد از دیگر رنگ های معروف در فنگ شویی برای استفاده در آشپزخانه است.این رنگ یک فضای شاد و بشاش ایجاد می کند و باعث لذت بردن از وقت گذراندن در محیط می شود.از تن های زرد،رنگ زرد روشن و یا زرد طلایی را انتخاب کنید زیرا به دلیل آرامش بخش بودن انتخاب مناسبی می باشندهمچنین از رنگ هایی که باعث ایجاد اضطراب می شوند استفاده نکنید.
رنگ آبی بهترین انتخاب برای آن هایی است که می خواهند وزن خود را پایین بیاورند به این دلیل که موجب کاهش اشتها می شود.آبی رنگ آسمان است و حسی آسمانی ایجاد می کند که فضاهای شلوغ را آرام می کند.این رنگ را به مقدار کم به کار ببرید. استفاده بیش از حد از رنگ آبی از زیبایی غذاها می کاهد.
یکی دیگر از رنگ ها،رنگ سبز است و آنگونه که قواعد فنگ شویی می گوید سبز رنگی اشتها آور است.از سبز ملایم برای ایجاد فضایی آرامش بخش استفاده کنید.برای افزودن این رنگ به آشپزخانه می توان از گل و گیاهان طبیعی نیز بهره برد.
و اما رنگ قرمز هم در فنگ شویی برای آشپزخانه توصیه می شود.توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد این رنگ در آشپزخانه موجب عدم تعادل در فضا می شود.از تناژ کم رنگ این رنگ در تمام اتاق ها می توانید استفاده کنید.سعی کنید رنگ قرمز را به عنوان رنگ حاشیه به کار ببرید.

نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

  • naghashi paietakht
۲۷
تیر

پروژه نقاشی ساختمان سوره انجام شده توسط گروه نقاشی پایتخت

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در خدمت شما عزیزان می باشد.اگر مایل به دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

 

  • naghashi paietakht
۲۶
تیر

ترکیب رنگ هایی در دکوراسیون که قوانین را می شکنند!

شاید شما فکر کنید که ترکیب رنگ سبز و قرمز برای حال و هوای کریسمس مناسب باشد!اما بهتر است با این مطلب همراه باشید تا با هم ترکیب رنگ های خاص و شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی را بیشتر بشناسیم.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب رنگ سبز + صورتی 

دکوراسیونی شاد و سرزنده،می توان با اضافه کردن یک نارنجی پرتقالی فضا را زیباتر کرد.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب رنگ آبی فیروزه ای + زرد 
این ترکیب رنگ منحصر به فرد در واقع الهامی از شن و ماسه،دریا و آسمان است که به گونه ای هنرمندانه به دکوراسیون شما جلوه خواهد بخشید.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب رنگ آبی + سیاه
حال و هوایی دراماتیک،با این که تناژ این دو رنگ مشابه نیستند اما به خوبی می توانند در دکوراسیون شما معجزه کنند.

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب زرد + رنگ سبز
جادوی نور خورشید و طراوت طبیعت،از این دو ترکیب محسور کننده انرژی بگیرید.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب رنگ قهوه ای + سبز زیتونی
استفاده از رنگ قهوه ای برای دیوار و کاناپه زمینه ی خوبی را برای جلوه گری رنگ سبز زیتونی به وجود آورده است.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب رنگ صورتی + بنفش
ترکیب رنگ این دو رنگ پویایی خاصی را در دکوراسیون به وجود می آورد.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب سبز + رنگ آبی
این ترکیب رنگ دکوراسیون شما را تبدیل به یک دکوراسیون فوق مدرن خواهد کرد.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب قهوه ای + رنگ نارنجی
با استفاده از این ترکیب رنگ گرمای بی نظیری به فضای دکوراسیون خود ببخشید و حس و حال خاصی در آن پدید آورید.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب رنگ سبز + قرمز
شما با انتخاب این ترکیب رنگ می توانید شادی و نشاط را در تمام طول سال مهمان دکوراسیون خود کنید.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب رنگ قرمز + صورتی
موجی از انرژی،همان طور که در تصویر می بینید حضور رنگ های دیگر در کنار این ترکیب رنگ توانسته است فضای متعادلی را به وجود آورد.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

ترکیب رنگ زرد + خاکستری
یکی از ترکیب رنگ های محبوب دکوراسیون داخلی،حضور رنگ آبی در کنار این ترکیب می تواند سبب تعدیل فضا در دکوراسیون منزل شود.

 

فعالیت های نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) می باشد.اگر مایل به دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

  • naghashi paietakht
۲۴
تیر

پیشه نقاشی ساختمان اهمیت بالایی در صنعت ساختمان و زیباسازی محیط پیرامون دارد و یکی از مقوله های معماری و برنامه ریزی شهری به شمرده می شود و برگرفته از فرهنگ و هنر جامعه است و تأثیرات مهمی در روح و روان افراد و اجتماع می گذارد.


 نقاشی پایتخت


در چند دهه اخیر صنعت ساختمان پیشرفت بسیاری داشته است و با گذر از ساختمان سازی سنتی به صنعت مدرن سازه در شهرها رسیده است و این امر در رفاه اجتماعی جایگاه ویژه ای دارد،نقاشی ساختمان هم در همین راستا در حال پیشرفت و همگن سازی با صنعت و جامعه می باشد.

با توجه به مسئله تأثیرگذاری رنگ در روان افراد و همچنین دارا بودن نقش کلیدی در صنعت دکوراسیون و معماری،نیاز به این هنر حساس،بیش تر احساس می شود.
نقاشی و رنگ آمیزی خانه روح بخشیدن به محیط،زیبا سازی لحظات حضورمان در گذر زمان است،نظافت و تمیزی و ترکیب خلاقانه موجب نشاط و نظم آفرین افکار و اذهان مردمان می شود.
موارد بسیاری باعث افت بازار کار نقاشی ساختمان و به وجود آمدن دیدگاه سطحی نسبت به این کار می شود.که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم. 
رنگ آمیزی خانه ها به دلیل سختی در اجرا معمولا در رده کارهای جسمانی سخت ساختمانی دسته بندی می شود و طرح ریزی و ترکیب بندی در رنگ زدن منازل سبک شمرده می شود و زیبایی بصری در این کار نادیده گرفته می شود.ارائه طرح های ضعیف از سوی نقاشان باعث بی رغبتی مالکان به رنگ آمیزی خانه می شود و معمولا رنگ سفید برای دیوارها و قهوه ای برای درب ها و چهارچوب ها بهترین پیشنهاد به مشتری است.در حالی که تنوع و ترکیب بسیاری در رنگ وجود دارد و رنگ،پایه ثابت اجرای دکوراسیون داخلی و نورپردازی های حرفه ای می باشد.
توجه به درآمد نیز به دلیل فصلی بودن کار نقاشی ساختمان موجب اتخاذ تصمیم های عجولانه از سوی نقاشان برای اتمام کار و ارائه ساده ترین طرح و ترکیب به مشتری می شود.البته نبود شخصیت انعطاف پذیر،فکر خلاق و بی توجهی به جزئیات از سوی نقاش نیز بی تاثیر نیست.نبود متخصصین رنگ آمیزی و اجراهایی ضعیف موجب نارضایتی مشتریان شده و زیبایی چشم نواز این هنر در منازل به چشم نمی خورد.
از دیگر عوامل مهمی که می توان به آن اشاره کرد که موجب نبود بازار کار شده است،رکود صنعت ساختمان سازی و واگذاری مجتمع های رنگ کاری نشده به مالکان از سوی انبوه سازان و شرکت‌ های پیمان کاری است.از طرفی به دلیل معیشت اقتصادی خانواده و مقرون به صرفه ندانستن رنگ آمیزی خانه،آن را امری مهم و ضروری نمی دانند و حتی سالیان دراز عمر خود را در خانه های گچ کاری شده می گذرانند غافل از این که با هزینه ای کم نیز می توانند منازل خود را با رنگ های زیبا بیارایند و روحیه نشاط انگیزی به خانواده خود هدیه کنند.
اما تبلیغات و آگهی در کنار آگاهی بخشی به مشتریان است،گنجاندن دید هنری،و آگاهی بخشیدن درمورد ایجاد سلامت روانی با استفاده از رنگ ها در صنعت نقاشی ساختمان،می تواند موجب ایجاد ضرورت برای خانواده ها شود.تبلیغات منظم،آموزش مستمر،آگاهی و شناخت سلیقه های مشتری از جمله مواردی هستند که نقاش ساختمان علاوه بر اجرای کار خود باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد.
با ورود افراد علاقه مند و خوش ذوق می توان شاهد تحول شکوفایی در نقاشی ساختمان بوده و افق های روشنی برای آن ترسیم کرد.

نقاشی پایتخت پیشرو در انجام خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه،با انواع رنگ ها از جمله (رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و روغنی و...) می باشد.برای سفارش خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج با شماره های ما تماس بگیرید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

  • naghashi paietakht
۲۳
تیر

رنگ اتاق خواب کودکان

انتخاب رنگ برای اتاق کودکان موردی است که بیشتر والدین را سردرگم می‌کند.باید بدانید قواعدی به این منظور وجود دارد که راهنمایی ‌هایی مفید به شما ارائه خواهند داد.به طور مثال بهتر است اتاق خواب نوزادان را با رنگ ‌های ملایم و اتاق خواب خردسالان و نوجوانان را با رنگ‌ های شاد و پر انرژیرنگ آمیزی کنیم.
آن چه باید در رنگ آمیزی یک اتاق خواب همواره در نظر داشته باشیم این است که نه تنها انتخاب مجموعه ‌ای از رنگ ‌ها بلکه میزان به کارگیری آن ‌ها و سطوحی که اشغال می‌کنند در مقایسه با هم نیز از اهمیت بالایی برخورداراست.اتاق‌ کودکان ‌ برخلاف‌ اتاق ‌‌های دیگر خانه،چند کاربری مختلف دارد و نه تنها اتاق‌ خواب‌ و استراحت‌ بلکه‌ محلی برای‌ بازی،انجام‌ تکالیف‌ مدرسه‌ و به‌ طور کلی قلمرو و اتاقی برای زندگی کودک می باشد.

نقاشی پایتخت

برای اتاق نوزاد که معمولا مساحت‌ کمتری نسبت‌ به‌ اتاق‌ پدر و مادر دارد،به کار بردن رنگ ‌های ملایم،محیطی آرامش بخش فراهم می ‌آورد و رنگ ‌های تند او را هیجان زده و نا آرام می‌کند.از شلوغ کردن و ریختن وسایل مختلف با رنگ ‌های تند در اتاق کودک خودداری فرمایید.لوازم موجود در اتاق نوزاد نباید با دیوارها یک رنگ باشند.استفاده از ترکیب رنگ‌ های هارمونیک که در چرخه رنگ در کنار یکدیگر قرار گرفته ‌اند نیز در دکوراسیون یک اتاق خواب می‌تواند بسیار تاثیر گذار واقع شود. 

نقاشی پایتخت

کودکان بیش از هر چیز دیگری به فضاها و وسایل رنگی توجه دارند.
در رنگ آمیزی دیوارها از لکه‌ های بزرگ با رنگ ‌های گرم استفاده کنید تا اتاق برای کودکان پر انرژی‌ تر و جذاب‌ تر شوند.
رنگ ‌های شاد مانند قرمز،آبی،زرد و رنگ ‌های مکمل‌ آن ها مانند سبز، پنارنجی و بنفش برای اتاق کودک مناسب‌ تر است.برای آن که اتاق کودکان جذاب ‌تر و شاد تر باشد،می‌توانید از حجم‌ های هندسی همچون دایره و مربع و... استفاده بهره ببرید.استفاده ا‌ز شکل مثلث از نظر روانی برای کودکان مناسب نیست.حجم دایره به دلیل انحنا و نرم بودن به کودکان آرامش می ‌دهد و شکل مربع در نظم دهی به رفتار و کارهای آن ها کمک می‌کند.برای‌ بهره برداری‌ بهتر از فضای‌ اتاق‌ و نیز جلب‌ رضایت‌ و توجه کودکان،‌توصیه ‌های زیر را فراموش نکنید:به دلیل این که‌ بلندای لباس‌ کودکان‌ کمتر از بزرگ تر‌ها است‌،می‌توانید‌ ارتفاع‌ کمدهای‌ دیواری،‌طبقه ‌ها‌،قفسه‌ ها یا کشوها را برای‌ قرار دادن‌ خرده ‌‌ریزها،مناسب با قد و قواره آن ها تنظیم کنید.

نقاشی پایتخت

برای انتخاب تخت،از تخت ‌هایی استفاده کنید که دارای کشو در قسمت پایینی هستند.اگر فرزندتان به سنی رسیده که می‌تواند سلیقه خود را بیان کند بهتر است با نظر او تخت مناسب را انتخاب فرمایید.برای‌ کودکان‌ بالای‌ سه‌ سال،می‌‌توانید‌ از تخت‌ هایی‌ با پایه ‌‌های‌ بلند استفاده‌ کنید.

نقاشی پایتخت

لوستر اتاق خواب کودکتان را می‌ توانید با استفاده از یک کلاه حصیری وارونه یا با پارچه هم جنس پرده و روبالشتی‌ تزئین کنید.توجه داشته باشید نور اتاق کودکان دارای اهمیت بسیاری است زیرا اگر اتاق دارای نور نا مناسب باشد موجب تنبلی و ضعیف شدن چشم کودک می ‌شود.

نقاشی پایتخت

ترکیب رنگ ها

رنگ های اصلی: آبی،قرمز،زرد 
رنگ های روشن:رنگ اصلی + سفید 
رنگ های تیره:رنگ اصلی+ سیاه 
ترکیب رنگ ها 
قرمز + زرد = نارنجی 
آبی + قرمز = بنفش 
آبی+ زرد = سبز 
سبز + مشکی = سبز لجنی 
آبی + سفید = آبی آسمانی 
قرمز + مشکی = زرشکی

نقاشی پایتخت دارای تخصص در انجام خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه،با انواع رنگ ها از جمله (رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و روغنی و...) می باشد.برای سفارش خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج با شماره های ما تماس بگیرید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

 

  • naghashi paietakht
۲۱
تیر

با به کار گیری چند تکنیک ساده می‌ توانید دکوراسیونی زیبا برای دیوار اتاقتان درست کنید.
دیوارها یکی از مؤثرترین بخش‌ های دکوراسیون منزل هستند.رنگ آن ها تاثیر زیادی در ظاهر خانه و روحیه ساکنان آن ایفا می ‌کند.در عین حال از آسیب ‌پذیرترین قسمت های خانه به شمار می ‌روند چون نصب تابلوها، دیوارکوب ‌ها، پرده ‌های تزئینی و برخورد وسایل خانه باعث آسیب دیدن آن ها می‌شود.

نقاشی پایتخت

با به کارگرفتن چند تکنیک ساده می‌ توانید این عیوب را رفع کنید.علاوه بر این گاهی هم پیش می ‌آید که احساس می ‌کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است.در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه‌ های زیاد شوید و وسایل خانه‌ خود را تعویض کنید.حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می ‌توانید تغییرات شگفت انگیزی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.
• تکنیک پتینه با اسفنج :
این تکنیک یکی از ساده ‌ترین و همینطور زیباترین روش‌ های ایجاد طرح روی دیوارهاست.ابتدا زمینه دیوار را رنگ ‌آمیزی کنید و سپس یک تکه اسفنج را به رنگ آغشته کرده و به صورت ضربه‌ ای به دیوار بزنید.به این نکته توجه کنید که ابتدا باید اضافه ‌های رنگ را توسط روزنامه بگیرید و سپس اقدام به رنگ ‌آمیزی دیوار کنید.
• تکنیک پتینه با پارچه :
این شیوه نسبت به روش اسفنج،وقت بیشتری می طلبد.برای پیاده کردن این تکنیک شما باید تعداد زیادی تکه پارچه تهیه کنید و هر بار یکی از آن ها را مچاله کرده و به مقداری رنگ آغشته کنید.سپس مانند روش اسفنج به حالت ضربه ‌ای روی دیوار بزنید.
البته جور دیگری هم می ‌توانید از تکنیک پارچه استفاده کنید.
• تکنیک بافت دار کردن دیوار در پتینه :
برای بافت ‌دار کردن دیوار روش‌های مختلفی وجود دارد.از جمله ترکیب پودر مل،روغن الیف،آب و رنگ روغنی ساختمان برای به دست آوردن خمیری نسبتا شل تا در بافت دار کردن دیوار استفاده شود. البته می‌ توانید مقدار آب و پودر مل را برای رسیدن به غلظت دلخواه تغییر دهید.
• تکنیک رنگ ‌برداری :
این تکنیک هم توسط پارچه اجرا می‌شود.با این تفاوت که این بار پارچه رنگ اضافی روی دیوار را به خود جذب می ‌کند.ابتدا دیوار مورد نظر را آماده کرده و رنگی را با قلم مو به صورت نیمه رقیق بر روی دیوار بکشید.حالا یک دستمال نخی زبر را که مچاله کرده اید را به دیوار خیس به صورت ضربه ‌ای بزنید.به این ترتیب رنگ از روی دیوار برداشته شده و هم زمان با انتقال رنگ،نقش مچاله شده پارچه روی دیوار باقی خواهد ماند. 
• تکنیک راه راه کردن دیوار در پتینه :
این روش بیشتر مناسب اتاق‌های خواب است.البته باید توجه داشت که نباید باعث شلوغ به ‌نظر آمدن اتاق شود.برای مثال می ‌توان از این روش تنها برای دیوار پشت تختخواب استفاده کرد.ابتدا نقطه وسط دیوار را پیدا کنید سپس 5/7 سانتی ‌متر از هر طرف این نقطه به اطراف حرکت کنید.بدین ترتیب اولین نوار 15 سانتی‌ متری ایجاد خواهد شد.به همین طریق تمام دیوار را به نوارهای 15 سانتی‌ متری تقسیم کنید.
با استفاده از شاقول خطوط را ترسیم کنید و یا از نقطه ‌چین‌ های بزرگ استفاده کنید و تا پایین دیوار امتداد دهید.سپس با چسب نواری کاغذی یک طرف خطوط علامت‌گذاری شده را بپوشانید به طوری که چسب داخل نوارهایی که باید بمانند چسبانده شود.در نهایت به صورت یکی در میان این قسمت ‌ها را رنگ ‌آمیزی کنید.شما می‌توانید الگوهایی به شکل دایره یا مثلث از مقوا برش یزنید و بین این خطوط قرار دهید.البته توجه داشته باشید که اگر می ‌خواهید داخل این الگو‌ها را رنگ کنید باید طوری آن ها را طراحی کنید که وسط آن ها خالی باشد.
در تمام روش‌‌ های مطرح شده هم‌ خوانی رنگ‌ ها از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین،هنگام رنگ کردن نکات زیر را رعایت کنید:
توجه:
در تکنیک رنگ ‌برداری سرعت عمل مهم‌ ترین مسئله است،زیرا ممکن است لایه رنگ به سرعت خشک شود و رنگ ‌برداری آن به سرعت انجام گیرد.در این صورت می‌ توانید ابزار را به کمی تینر روغنی آغشته کنید و به سطح رنگ بمالید.پس از آن‌ که ابزارتان (پارچه،کیسه پلاستیکی و...) به رنگ آغشته شد آن را با ابزار دیگری عوض کنید.
نقاشی پایتخت متخصص در انجام خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه،با انواع رنگ ها از جمله (رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و روغنی و...) می باشد.برای سفارش خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج با شماره های ما تماس بگیرید.
  • naghashi paietakht
۲۰
تیر

اپوکسی یا پولی
اپوکسی یا پولی‌پوکساید،یک بسپار ترموست است که از واکنش رزین اپوکساید با سخت‌کننده پولی‌آمین یا پلی آمید حاصل می‌شود.اپوکسی دامنه کاربرد گسترده‌ای دارد،از جمله در مواد رنگ اپوکسی،کفپوش اپوکسی،اپوکسی گرانیتی،اف ‌آر پی و چسب ها.اپوکسی یک هم‌بسپار است؛که از دو مادهٔ شیمیایی مختلف تشکیل شده است.این دو ماده را با نام رزین یا ترکیب،و سخت‌کننده یا فعال‌ساز می‌شناسند.رزین از تک پارها یا بسپارهایی با زنجیر کوتاه که در انتهایشان یک گروه اپوکساید قرار دارد تشکیل می‌شود.کاربردهای موادی که بر پایه اپوکسی ساخته می‌شوند گسترده ‌است و مهم ترین آن در ساخت رنگ اپوکسی و کفپوش اپوکسی می باشد و همچنین شامل کاربرد در ساخت موادی چون چسب ها،کامپوزیت ها (مانند موادی که از فایبر گلاس یا فیبر کربن استفاده می‌کنند) و تقویت‌کننده‌ ها می‌شود (اگرچه پلی‌استر،وینیل‌استر و دیگر صمغ های ترموست هم برای پلاستیک تقویت‌شده با شیشه به کار می‌روند).


نقاشی پایتخت

ساختار شیمیایی اپوکسی‌ ها این اجازه را می‌دهد که بسپارهای گوناگونی با خواص بسیار متفاوت تولید شود.به طور کلی اپوکسی‌ ها را به خاطر چسبندگی،مقاومت شیمیایی و گرمایی،خواص خوب یا حتی عالی مکانیکی،و مقاومت الکتریکی بسیار خوب آن ها نسبت به اکثر رزین های دیگر می‌شناسند.بسیاری از خواص اپوکسی‌ ها را می‌توان تغییر داد،برای مثال اپوکسی‌ های پر شده از نقره که رسانایی الکتریکی خوبی دارند یا اپوکسی پر شده از روی که مقاومت خوردگی خوبی دارد و یا مخلوط آن با ریز الیاف های کربن آن ها را رسانا می کند نیز وجود دارد و این در حالی است که اپوکسی‌ خالص عایق الکتریکی می باشد.برخی از انواع آن ها که دارای خاصیت عایقی/رسانایی در برابر گرما هستند و مقاومت الکتریکی بالایی دارند در الکترونیک کاربرد دارند.
اپوکسی در موارد زیر کاربرد دارد:
• رنگ‌ ها و پوشش
• چسب‌ ها
• قالب‌ های صنعتی و کامپوزیت‌ ها
• سامانه‌ های الکتریکی و الکترونیک
• مصارف خانگی و دریایی
• هوا فضا
• زیست‌شناسی
• کفپوش های صنعتی،بیمارستانی و بهداشتی و مخابراتی
این کفپوش ها بر پایه هاردنر سیکلو آلیفاتیک پلی آمین تغییر یافته ورزین اپوکسی بیسفنول A تولید و ارائه میگردد،در ساختار این محصول از هیچ گونه حلال و رقیق کننده واکنش گرا استفاده نشده است و همین امر موجب میگردد که ساختار پلیمری محصول پس از واکنش بصورت ثابت باقی بماند و خصوصیات شیمیائی آن دچار کاهش خواص نگردد،مقاومت شیمیائی مناسب به همراه مقاومت مکانیکی عالی و چسبندگی سطحی فوق العاده این محصول این امکان را فراهم آورده که از آن بتوان در کلیه سطوحی که در مجاورت مواد شیمیائی و اسیدها و قلیاهای متوسط قرار دارند،به راحتی استفاده نمود،همچنین با توجه به خصوصیات بهداشتی این محصول،امکان به کار گیری آن در سطوحی که علاوه بر مقاومت شیمیائی،بهداشتی بودن پوشش نیز حائز اهمیت می باشد وجود دارد.
مزایای روکش صنعتی اپوکسی
افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش،تخریب و اکثر مواد شیمیایی روکش اپوکسی مطلقاً جذب آب ندارد و از نفوذ آب،روغن و سایر مایعات به جسم بتن جلوگیری می کند.روکش اپوکسی،سبک و کم حجم بوده و از ایجاد هرگونه گرد و غبار جلوگیری می نماید.روکش اپوکسی به صورت یکپارچه و در رنگ های متنوع اجرا می گردد.روکش اپوکسی با ضخامت 4 میلیمتر،افزایش مقاومت فشاری بتون را تا 1100 kg/cm2 را در بر دارد.سهولت در شستشو،حداقل 20 سال عمر مفید و سرعت در ترمیم آن، از سایر امتیازات این پوشش می باشد. 
رنگ اپوکسی
رنگ اپوکسی محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمیدی می باشد که بعلت ویسکوزیته پایین این محصول می توان از آن به عنوان رنگ نهایی در سیستم های دارای پرایمر با لایه میانی و یا بدون لایه های زیرین و مستقیما بر روی سطح استفاده نمود.رنگ اپوکسیرا میتوان بعنوان بهترین جایگزین پوشش های محافظتی جهت جاهایی که نیاز به مقاومت ویژه در برابر عوامل جوی،سایش و اصطکاک،عوامل شیمیایی و ... دارند استفاده کرد.موارد مصرف جهت پوشش بر روی کلیه سطوح بتنی،چوبی،فلزی،سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط،فونداسیون سازه ها،اتاق های تاسیسات و موتورخانه ها،زیرزمین های مرطوب و همه جاهایی که نیاز به یک پوشش با مقاوت بالا و دوام طولانی مدت دارند.
مزایای رنگ اپوکسی 
مناسب کار بر روی کلیه سطوح فلزی،چوبی و سیمانی داخلی و خارجی می باشد.این رنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی،خراش،سایش،رطوبت و مواد شیمیایی متوسط دارد.رنگ اپوکسی پس از خشک شدن کامـلا قابل شستشـو است و به علـت داشتن خاصیت انعـطاف پذیـری در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه مقاومت نموده و مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه دارد.به علاوه زیر سازی را در مقابل نفوذ آب و رطوبت محافظت کرده و هرگز پوسته نمی شود.سطح فیلم نهایی رنگ اپوکسی EC-1 شفاف و درخشان بوده و علاوه بر مزایای فوق از زیبایی خاصی برخوردار است.
نسبت اختلاط (وزنی) رزین: 110 هاردنر: 10
روش و میزان مصرف آمــاده ســازی سطـح کـــار:
سطح زیر کار باید کاملا خشک و عاری از هر گونه آلودگی،چربی و گرد و غبار باشد.سندبلاست کردن سطح قبل از اعمال لایه رنگ اپوکسی توصیه می شود.حتما قبل از اعمال پوشش گرد و غبار ناشی از سند بلاست زدوده شود.در مورد سطوح فلزی از آنجا که پس از سندبلاست شدن به سرعت زنگ زده و خورده می شوند بهتر است که بلافاصله پس از سندبلاست شدن توسط رنگ اپوکسی رنگ آمیزی شوند.
آمــاده ســازی مـــواد:
دو جزء رنگ اپوکسی را با نسبت اختلاط پیشنهاد شده در یک ظرف ریخته و بوسیله یک همزن با دور پایین (حداکثر 200 دور در دقیقه) به مدت 1 الی 2 دقیقه هم زده تا مخلوط شوند.رنگ حاصل را به وسیله یک پیستوله با نازل مناسب میتوان روی سطح اعمال کرد.در شرایط خاص می توان از قلم مو استفاده کرد.میزان مصرف بستگی به سطح زیرکار داشته ولی به طور متوسط gr/m² 80 است.
توجه 
– دمای مناسب برای کار با رنگ اپوکسی بین 15 درجه سانتی گراد الی 35درجه سانتی گراد و زمان مصرف رنگ آماده شده یک ساعت می باشد.
– در هر مرحله فقط مقداری از مواد آماده شود که پیش از سر آمدن عمر مصرف بتوان استفاد نمود.
– بین دو لایه رنگ آمیزی حداقل 6 ساعت فاصله باید باشد.
– وسایل کار را پس از پایان عملیات رنگ آمیزی با حلال مناسب شستشو دهید.
کفپوش اپوکسی 
1- کفپوش های اپوکسی
• کفپوش ضد اسید
• کفپوش آنتی استاتیک (کانداکتیو)
• کفپوش ورزشی
• کفپوش معمولی با مقاومت مکانیکی و شیمیایی متوسط
• گروت ها
• کاشی کاری ضد اسید
• فایبر ضد اسید
2- کفپوش های پلی یورتان
• کفپوش ورزشی
• کفپوش تارتان
• کفپوش صنعتی
• کفپوش معمولی
• Joint Sealer
3- کفپوش های پلی یورتا
صنعتی
مهمترین خطر مرتبط با استفاده از اپوکسی،حساس‌ شدگی نسبت به سفت‌ کننده ‌است.که در طول زمان ممکن است منجر به واکنش ‌های آلرژیک شود.این واکنش‌ ها گاهی ممکن است پس از گذشت چندین روز از زمان تماس رخ دهد.استفاده از اپوکسی یکی از دلایل اصلی آسم شغلی در میان استفاده‌ کنندگان پلاستیک است.
کفپوش اپوکسی چیست ؟
کفپوشی یکپارچه و پلیمری با مقاومت بسیار بالا در برابر حلال های شیمیایی و سایش و غیر قابل نفوذ در برابر مایعات است که بصورت کاملا یک دست بر روی سطوح مختلف مثل سطوح بتنی با ضخامت های مختلف تا ۴ میلیمتر قابل اجرا می باشد.اجزای اصلی این کفپوش ها معمولا از رزین اپوکسی با ساختار آروماتیک و بر پایه بیس فنل A می باشد. 
مزایای کفپوش اپوکسی
کفپوش اپوکسی دارای یکپارچگی و عدم وجود درز،چسبندگی فوق العاده به سطوح بتنی،مقاومت مکانیکی بسیار بالا و افزایش مقاومت شیمیایی بالا در برابر اسیدها،قلیاها،حلال ها و عمر بتن،تنوع رنگ و خط کشی،عدم جذب آب و روغن،سهولت در شستشو،مقاومت سایشی بسیار بالا،زمان اجرای کوتاه می باشد.

نقاشی پایتخت پیشرو در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) می باشد.برای دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

 

  • naghashi paietakht
۱۹
تیر

شناخت نقاش ساختمان مطمئن
نقاش ساختمان کسی است که بتواند از عهده نقشه خوانی – متره کردن کار – اندازه گیری و محاسبه میزان رنگ و مواد اولیه مورد نیاز – ساختن گچ و کشیدن گچ زنده و کشته – آماده سازی سطوح گچی – ساختن بتونه و بتونه کاری – سمباده کاری سطوح بتونه کاری شده – زدن رنگ نیمه پلاستیک روی سقف – آسترکاری با رنگ پلاستیک – تعمیر بتونه پلاستیک و روغنی – زدن رنگ نهایی پلاستیک – روغن اندود کردن سطوح گچی – زدن رنگ های روغنی روی سطوح گچی زیر سازی شده – زدن رنگ روغنی مات و براق روی سطوح چوبی و صفحات مصنوعی – زدن رنگ های روغنی سطوح فلزی – همرنگ سازی براساس رنگ مورد نظر ساخت و رنگ آمیزی با رنگ های ورنی – رنگ پاشی با پیستوله و پمپ رنگ پاش – رنگ آمیزی استخر – رنگ آمیزی تزئینی و چوب سازی و سنگ سازی – ترکیب رنگ ها – ایجاد هماهنگی در محیط کار – اجرای مقررات و آئین نامه های شغلی بر آید.

از وظایف نقاش ساختمان 
1. آشنایی با پوشش رنگ پلاستیکی الوان
2. آشنایی با اصول محاسبه مواد مورد نیاز برای زیر کار
3. آشنایی با روش های افزایش پوشش رنگ ها
4. آشنایی با محاسبه روغن های مورد نیاز جهت روغن اندود کردن دیوارهای گچی
5. آشنایی با اصول بمحاسبه سایر مواد مورد نیاز جهت رنگ آمیزی ساختمان
6. شناسایی اصول اندازه گیری محاسبه میزان رنگ و مواد اولیه مورد نیاز
7. توانایی اندازه گیری و محاسبه میزان رنگ و مواد اولیه مورد نیاز
8. آشنایی با سیستم متریک و واحدهای اندازه گیری طول و سطح و اجزاء آن
9. آشنایی با ابزار و وسایل اندازه گیری (متر جیبی - متر بلند - متر تاشویی و...)
10. آشنایی با وزن ها و واحدهای مربوط در سیستم متریک
11. آشنایی با اشکال هندسی منظم
12. شناسایی اصول محاسبه مساحت سطوح
13. شناسایی انواع رنگ های مورد استفاده در نقاشی ساختمان
14. آشنایی با پوشش رنگ روغنی الوان
15. توانایی متره کردن کار
16. آشنایی با اصول محاسبه در سیستم متریک
17. آشنایی با اصول محاسبه نظری از روی مساحت زیر بنا ساختمان 
18. شناسایی اصول محاسبه سطوح جانبی در حجم های هندسی منظم و غیرمنظم
19. شناسایی اصول محاسبه مساحت در سطوح هندسی منظم و غیرمنظم
20. شناسایی اصول محاسبه سطوح نرده و درب های شیشه خور
21. شناسایی اصول متره کردن کار
22. توانایی خواندن نقشه های ساختمان
23. آشنایی با نقشه های معماری (پلان، نما، برش)
24. آشنایی با اصول خواندن اندازه نقشه ها
25. آشنایی با علائم و اختصارات نقشه های معماری
26. شناسایی اصول محاسبه سطوح افقی، قائم و مورب نقشه ها
27. شناسایی اصول خواندن نقشه های ساختمانی
ابزار و وسایل
1. انواع متر
2. سنگ اوزان
3. مدل های اشکال
4. هندسی منظم
5. نقشه های ساختمان
6. ماشین حساب
7. نوشت افزار
8. وسایل ایمنی و حفاظتی
12. لباس کار
16. خط کش
17. میز کار

نقاشی پایتخت فعال در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های (روغنی،پلاستیک،رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر و ...) می باشد.برای دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج با شماره های ارائه شده تماس حاصل فرمایید.

 

  • naghashi paietakht
۱۸
تیر

رولکس چیست؟
رولکس رنگی است با ویژگی های کنیتکس و مشتقی از کنیتکس به حساب می آید.رولکس همچون کنیتکس دارای ویژگی‌های یاد شده می باشد و تفاوت آن با کنیتکس در ظاهر،لطافت و مراحل اجرای آن می‌باشد.نقوش در‌همی که به واسطه چندین مرحله عملیات در ظاهر این رنگ ایجاد می شود هم به زیبایی آن می افزاید و هم در لطافت این رنگ نیز اثر گذار می باشد.


ترکیب استفاده از رنگ های کنیتکس برای سقف و رولکس برای بدنه می تواند جلوه ای زیبا برای هر مکانی ایجاد نماید.رولکس علاوه بر این دارای مزیتی نسبت به کنیتکس می باشد و آن این است که رولکس در اجرا می تواند شامل دو رنگ مختلف باشد.این ویژگی از اجرای چند مرحله ای رولکس حاصل می شود و می توان یک رنگ به عنوان رنگ زیرین و رنگی دیگر برای نقوش رویه انتخاب نمود و پس از تمامی این ها لایه چسب مخصوصی (DM5) که بر روی این رنگ قرار می گیرد آن را همچون سرامیک شفاف و چشم نواز می سازد. 
نکات مهم:
ترکیب مواد این محصول و همچنین درجه غلظت آن نکته بسیار مهمی است زیرا تغییرات غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می تواند نقشی مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد و متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد و تفاوت این دو پس از اجرای کار و گذشت زمان (عموما در کوتاه مدت) مشخص می شود و آن هم زمانی است که صاحب کار علاوه بر ضرر مادی دچار مشکل برای برطرف سازی نقص های کارش خواهد شد.این عیوب می تواند شامل تغییر رنگ بعضی قسمت های کار یا پوسته شدن کار و ... شود.
معمولا این گونه کارها توسط افرادی که مکان مشخصی برای ارائه خدمات خود ندارند اجرا می شود و پیگیری امور برای دریافت خسارت کار بی ثمری است.
کاربرد رولکس در کجاست؟
وسعت سطوح برای جلوه یافتن با رولکس همچون کنیتکس زیاد است با این تفاوت که اصولا رولکس برای 
اجرا بر روی بدنه ها(دیوارها) کاربرد دارد.چند نمونه از سطوحی که اغلب سفارش اجرای رولکس بر روی آن ها وجود 
دارد بدنه راه پله ها،بدنه فروشگاه ها و سالن ها می باشد.

نقاشی پایتخت فعال در زمینه های مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر و ...) می باشد.برای دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

 

  • naghashi paietakht