نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و کرج

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و کرج

اصول انتخاب رنگ و فنگ شویی آشپزخانه

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۷ ب.ظ

از رازهای تکمیل زیبایی فضای داخلی آشپزخانه فنگشویی و رعایت نکات مهم در انتخاب رنگ کابینت و قسمت های دیگر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد.

با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با اصول و قواعد فنگ شویی آشپزخانه آشنا شوید.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

فنگ شویی آشپزخانه

اصول فنگ شویی و انتخاب رنگ مناسب در دکوراسیون داخلی

آشپزخانه مهم ترین قسمت خانه یا به عبارتی قلب خانه است به خصوص در زمینه فنگ شویی.وقتی بخواهید آشپزخانه خود را طراحی کنید یا در آن تغییراتی به وجود آورید با استفاده از فنگ شویی امکان ایجاد فضایی رضایت بخش که ضامن تندرستی و سلامت شما باشد را دارید.رنگ های آشپزخانه با استفاده از فنگ شویی مهم ترین مسئله برای ایجاد یک آشپزخانه آرام و پرکاربرد است که موفقیت سرآشپز را تضمین خواهد کرد.سفید، آبی، سبز، بژ، زرد،قرمز و نارنجی از مهمترین رنگ های مورد استفاده در آشپزخانه در سبک قفنگ شویی است. اما نحوه به کار بردن آن ها بسیار مهم است.

نقاشی پایتخت

نقاشی ساختمان رنگ آمیزی خانه رنگ بلکا رنگ مولتی کالر نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج

قوانین فنگ شویی آشپزخانه و نکاتی که باید رعایت کرد

سفید یکی از جمله رنگ هایی است که به طور معمول در بیشتر آشپزخانه ها به کار می رود.بنابراین اگر شما می خواهید از فنگ شویی در ترکیب رنگ دکوراسیون کمک بگیرید برای شروع از رنگ سفید استفاده کنید.رنگ سفید سمبلی از پاکی و تمیزی است در مکانی که خوراک خود را آماده می کنید و استفاده از این رنگ در آشپزخانه بسیار معقولانه خواهد بود.سفید با بیشتر رنگ ها ایجاد هماهنگی می کند.و می توان با اضافه کردن رنگ های گرم آن را از حالت خشک و بی روحی خارج کرد.به عنوان مثال برای دیوارها و کابینت ها رنگ سفید و روی کابینت ها،پیشخوان و دیوار پشت سینک رنگ های گرم به کار ببرید.
تناژهای بی رنگ همچون خاکی،کرم، بژ و از این قبیل رنگ ها برای آشپزخانه بسیار مناسب می باشند.قوانین فنگ شویی اینگونه توصیف می کند که این رنگ ها به لوازم منزل ثبات و استحکام می بخشند و یک فضای گرم،آرام و بسیار رضایت بخش برای شما ایجاد خواهد کرد.این رنگ ها خیلی خوب با رنگ های دیگر هماهنگ می شوند و فضای آرامی را به همراه خود به ارمغان می آورند.

همچنین بخوانید: 20راه مختلف برای استفاده از روان شناسی رنگ ها

رنگ زرد از دیگر رنگ های معروف در فنگ شویی برای استفاده در آشپزخانه است.این رنگ یک فضای شاد و بشاش ایجاد می کند و باعث لذت بردن از وقت گذراندن در محیط می شود.از تن های زرد،رنگ زرد روشن و یا زرد طلایی را انتخاب کنید زیرا به دلیل آرامش بخش بودن انتخاب مناسبی می باشندهمچنین از رنگ هایی که باعث ایجاد اضطراب می شوند استفاده نکنید.
رنگ آبی بهترین انتخاب برای آن هایی است که می خواهند وزن خود را پایین بیاورند به این دلیل که موجب کاهش اشتها می شود.آبی رنگ آسمان است و حسی آسمانی ایجاد می کند که فضاهای شلوغ را آرام می کند.این رنگ را به مقدار کم به کار ببرید. استفاده بیش از حد از رنگ آبی از زیبایی غذاها می کاهد.
یکی دیگر از رنگ ها،رنگ سبز است و آنگونه که قواعد فنگ شویی می گوید سبز رنگی اشتها آور است.از سبز ملایم برای ایجاد فضایی آرامش بخش استفاده کنید.برای افزودن این رنگ به آشپزخانه می توان از گل و گیاهان طبیعی نیز بهره برد.
و اما رنگ قرمز هم در فنگ شویی برای آشپزخانه توصیه می شود.توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد این رنگ در آشپزخانه موجب عدم تعادل در فضا می شود.از تناژ کم رنگ این رنگ در تمام اتاق ها می توانید استفاده کنید.سعی کنید رنگ قرمز را به عنوان رنگ حاشیه به کار ببرید.

نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

  • naghashi paietakht

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی