نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و کرج

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و کرج

نکات مهم در ترکیب رنگ بندی دکوراسیون منزل

در طراحی و دکوراسیون منزل،انتخاب رنگ برای دیوارها،سقف و وسایل منزل،از لحاظ روانشناسی بسیار حائز اهمیت است.زیبایی و تأثیرات روانی،فاکتورهای مهمی در انتخاب رنگ برای بخش های مختلف منزل می باشند.

نقاشی ساختمان پایتخت


رنگ های روشن:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

استفاده از رنگ های شادی همچون سبز،آبی روشن،زرد و نارنجی،موجب افزایش روحیه می شود.این رنگ ها نشان دوستی و تشویق کننده به ایجاد ارتباط هستند.اگر در انتخاب رنگ دیوارهای آشپزخانه و اتاق غذاخوری دچار مشکل شده اید،شاید استفاده از این رنگ ها انتخاب مناسبی باشد.


رنگ های تیره:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

رنگ های قرمز،بنفش،آبی پررنگ و سبز یشمی،می تواند حس محدود شدن و گاهی غم را القا کند.اما استفاده آن ها در جای مناسب و یا برای بعضی از وسایل منزل حس آرامش و امنیت را در فرد ایجاد می کند.


رنگ های گرم:

 نقاشی ساختمان پایتخت

 

استفاده از رنگ های نارنجی و زرد و قهوه ای در برخی از قسمت های خانه یا وسایل منزل،می تواند حس حرارت و گرما ببخشد.استفاده از چنین رنگ هایی در بخش هایی از خانه که مکان هایی برای راحتی و استراحت افراد هستند،پیشنهاد می شود.

رنگ های سرد:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

رنگ های آبی بسیار روشن و نزدیک به سفید یا طوسی و یا سبز روشن،اثرات آرامش بخشی دارند.چنین رنگ هایی برای اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می شوند.

آبی تیره:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

استفاده از این رنگ،موجب افزایش حس ارتباط متقابل می شود و استفاده از آن در کنار رنگ های متضاد،برای مکان هایی مانند اتاق غذا خوری مناسب است.


قرمز:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

رنگ قرمز می تواند انرژی موجود در فضا را افزایش دهد و تحریک پذیری بیشتر را منجر می شود.پس بهتر است به جای استفاده از چنین رنگی در اتاق کودک،آن را برای قسمت هایی از آشپزخانه و یا راه روها استفاده کنید.

طوسی یا فیلی:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

استفاده از این رنگ در اتاق غذاخوری و آشپزخانه مناسب نمی باشد؛مگر اینکه بخواهید اشتهایتان کم شود.این رنگ،آرامش و البته بی تفاوتی را القا می کند.

گروه طراحی نقاشی پایتخت پیشرو در زمینه فعالیت های نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه های کوچک و بزرگ با انواع رنگ ها از جمله رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و ... با ارائه کاتالوگ بلکا و همچنین کاتالوگ مولتی کالر.اگر خواهان دریافت خدمات و اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان در تهران و همچنین قیمت نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید.

  • naghashi paietakht

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی