نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و کرج

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و کرج

نقاشی ساختمان جان بخشی به لحظات

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ب.ظ

پیشه نقاشی ساختمان اهمیت بالایی در صنعت ساختمان و زیباسازی محیط پیرامون دارد و یکی از مقوله های معماری و برنامه ریزی شهری به شمرده می شود و برگرفته از فرهنگ و هنر جامعه است و تأثیرات مهمی در روح و روان افراد و اجتماع می گذارد.


 نقاشی پایتخت


در چند دهه اخیر صنعت ساختمان پیشرفت بسیاری داشته است و با گذر از ساختمان سازی سنتی به صنعت مدرن سازه در شهرها رسیده است و این امر در رفاه اجتماعی جایگاه ویژه ای دارد،نقاشی ساختمان هم در همین راستا در حال پیشرفت و همگن سازی با صنعت و جامعه می باشد.

با توجه به مسئله تأثیرگذاری رنگ در روان افراد و همچنین دارا بودن نقش کلیدی در صنعت دکوراسیون و معماری،نیاز به این هنر حساس،بیش تر احساس می شود.
نقاشی و رنگ آمیزی خانه روح بخشیدن به محیط،زیبا سازی لحظات حضورمان در گذر زمان است،نظافت و تمیزی و ترکیب خلاقانه موجب نشاط و نظم آفرین افکار و اذهان مردمان می شود.
موارد بسیاری باعث افت بازار کار نقاشی ساختمان و به وجود آمدن دیدگاه سطحی نسبت به این کار می شود.که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم. 
رنگ آمیزی خانه ها به دلیل سختی در اجرا معمولا در رده کارهای جسمانی سخت ساختمانی دسته بندی می شود و طرح ریزی و ترکیب بندی در رنگ زدن منازل سبک شمرده می شود و زیبایی بصری در این کار نادیده گرفته می شود.ارائه طرح های ضعیف از سوی نقاشان باعث بی رغبتی مالکان به رنگ آمیزی خانه می شود و معمولا رنگ سفید برای دیوارها و قهوه ای برای درب ها و چهارچوب ها بهترین پیشنهاد به مشتری است.در حالی که تنوع و ترکیب بسیاری در رنگ وجود دارد و رنگ،پایه ثابت اجرای دکوراسیون داخلی و نورپردازی های حرفه ای می باشد.
توجه به درآمد نیز به دلیل فصلی بودن کار نقاشی ساختمان موجب اتخاذ تصمیم های عجولانه از سوی نقاشان برای اتمام کار و ارائه ساده ترین طرح و ترکیب به مشتری می شود.البته نبود شخصیت انعطاف پذیر،فکر خلاق و بی توجهی به جزئیات از سوی نقاش نیز بی تاثیر نیست.نبود متخصصین رنگ آمیزی و اجراهایی ضعیف موجب نارضایتی مشتریان شده و زیبایی چشم نواز این هنر در منازل به چشم نمی خورد.
از دیگر عوامل مهمی که می توان به آن اشاره کرد که موجب نبود بازار کار شده است،رکود صنعت ساختمان سازی و واگذاری مجتمع های رنگ کاری نشده به مالکان از سوی انبوه سازان و شرکت‌ های پیمان کاری است.از طرفی به دلیل معیشت اقتصادی خانواده و مقرون به صرفه ندانستن رنگ آمیزی خانه،آن را امری مهم و ضروری نمی دانند و حتی سالیان دراز عمر خود را در خانه های گچ کاری شده می گذرانند غافل از این که با هزینه ای کم نیز می توانند منازل خود را با رنگ های زیبا بیارایند و روحیه نشاط انگیزی به خانواده خود هدیه کنند.
اما تبلیغات و آگهی در کنار آگاهی بخشی به مشتریان است،گنجاندن دید هنری،و آگاهی بخشیدن درمورد ایجاد سلامت روانی با استفاده از رنگ ها در صنعت نقاشی ساختمان،می تواند موجب ایجاد ضرورت برای خانواده ها شود.تبلیغات منظم،آموزش مستمر،آگاهی و شناخت سلیقه های مشتری از جمله مواردی هستند که نقاش ساختمان علاوه بر اجرای کار خود باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد.
با ورود افراد علاقه مند و خوش ذوق می توان شاهد تحول شکوفایی در نقاشی ساختمان بوده و افق های روشنی برای آن ترسیم کرد.

نقاشی پایتخت پیشرو در انجام خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه،با انواع رنگ ها از جمله (رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و روغنی و...) می باشد.برای سفارش خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج با شماره های ما تماس بگیرید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

  • naghashi paietakht

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی