نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و کرج

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و کرج

رنگ آمیزی اتاق خواب کودکان

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ

رنگ اتاق خواب کودکان

انتخاب رنگ برای اتاق کودکان موردی است که بیشتر والدین را سردرگم می‌کند.باید بدانید قواعدی به این منظور وجود دارد که راهنمایی ‌هایی مفید به شما ارائه خواهند داد.به طور مثال بهتر است اتاق خواب نوزادان را با رنگ ‌های ملایم و اتاق خواب خردسالان و نوجوانان را با رنگ‌ های شاد و پر انرژیرنگ آمیزی کنیم.
آن چه باید در رنگ آمیزی یک اتاق خواب همواره در نظر داشته باشیم این است که نه تنها انتخاب مجموعه ‌ای از رنگ ‌ها بلکه میزان به کارگیری آن ‌ها و سطوحی که اشغال می‌کنند در مقایسه با هم نیز از اهمیت بالایی برخورداراست.اتاق‌ کودکان ‌ برخلاف‌ اتاق ‌‌های دیگر خانه،چند کاربری مختلف دارد و نه تنها اتاق‌ خواب‌ و استراحت‌ بلکه‌ محلی برای‌ بازی،انجام‌ تکالیف‌ مدرسه‌ و به‌ طور کلی قلمرو و اتاقی برای زندگی کودک می باشد.

نقاشی پایتخت

برای اتاق نوزاد که معمولا مساحت‌ کمتری نسبت‌ به‌ اتاق‌ پدر و مادر دارد،به کار بردن رنگ ‌های ملایم،محیطی آرامش بخش فراهم می ‌آورد و رنگ ‌های تند او را هیجان زده و نا آرام می‌کند.از شلوغ کردن و ریختن وسایل مختلف با رنگ ‌های تند در اتاق کودک خودداری فرمایید.لوازم موجود در اتاق نوزاد نباید با دیوارها یک رنگ باشند.استفاده از ترکیب رنگ‌ های هارمونیک که در چرخه رنگ در کنار یکدیگر قرار گرفته ‌اند نیز در دکوراسیون یک اتاق خواب می‌تواند بسیار تاثیر گذار واقع شود. 

نقاشی پایتخت

کودکان بیش از هر چیز دیگری به فضاها و وسایل رنگی توجه دارند.
در رنگ آمیزی دیوارها از لکه‌ های بزرگ با رنگ ‌های گرم استفاده کنید تا اتاق برای کودکان پر انرژی‌ تر و جذاب‌ تر شوند.
رنگ ‌های شاد مانند قرمز،آبی،زرد و رنگ ‌های مکمل‌ آن ها مانند سبز، پنارنجی و بنفش برای اتاق کودک مناسب‌ تر است.برای آن که اتاق کودکان جذاب ‌تر و شاد تر باشد،می‌توانید از حجم‌ های هندسی همچون دایره و مربع و... استفاده بهره ببرید.استفاده ا‌ز شکل مثلث از نظر روانی برای کودکان مناسب نیست.حجم دایره به دلیل انحنا و نرم بودن به کودکان آرامش می ‌دهد و شکل مربع در نظم دهی به رفتار و کارهای آن ها کمک می‌کند.برای‌ بهره برداری‌ بهتر از فضای‌ اتاق‌ و نیز جلب‌ رضایت‌ و توجه کودکان،‌توصیه ‌های زیر را فراموش نکنید:به دلیل این که‌ بلندای لباس‌ کودکان‌ کمتر از بزرگ تر‌ها است‌،می‌توانید‌ ارتفاع‌ کمدهای‌ دیواری،‌طبقه ‌ها‌،قفسه‌ ها یا کشوها را برای‌ قرار دادن‌ خرده ‌‌ریزها،مناسب با قد و قواره آن ها تنظیم کنید.

نقاشی پایتخت

برای انتخاب تخت،از تخت ‌هایی استفاده کنید که دارای کشو در قسمت پایینی هستند.اگر فرزندتان به سنی رسیده که می‌تواند سلیقه خود را بیان کند بهتر است با نظر او تخت مناسب را انتخاب فرمایید.برای‌ کودکان‌ بالای‌ سه‌ سال،می‌‌توانید‌ از تخت‌ هایی‌ با پایه ‌‌های‌ بلند استفاده‌ کنید.

نقاشی پایتخت

لوستر اتاق خواب کودکتان را می‌ توانید با استفاده از یک کلاه حصیری وارونه یا با پارچه هم جنس پرده و روبالشتی‌ تزئین کنید.توجه داشته باشید نور اتاق کودکان دارای اهمیت بسیاری است زیرا اگر اتاق دارای نور نا مناسب باشد موجب تنبلی و ضعیف شدن چشم کودک می ‌شود.

نقاشی پایتخت

ترکیب رنگ ها

رنگ های اصلی: آبی،قرمز،زرد 
رنگ های روشن:رنگ اصلی + سفید 
رنگ های تیره:رنگ اصلی+ سیاه 
ترکیب رنگ ها 
قرمز + زرد = نارنجی 
آبی + قرمز = بنفش 
آبی+ زرد = سبز 
سبز + مشکی = سبز لجنی 
آبی + سفید = آبی آسمانی 
قرمز + مشکی = زرشکی

نقاشی پایتخت دارای تخصص در انجام خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه،با انواع رنگ ها از جمله (رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و روغنی و...) می باشد.برای سفارش خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج با شماره های ما تماس بگیرید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

 

  • naghashi paietakht

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی